x

Satjam získal prestižní ocenění v soutěži o nejlepší počin v reklamě v oboru střech

Výstřižek.JPG
01.02.2015

Střechařský inzerát 2014 - 4. ročník soutěže o nejlepší počin v reklamě v oboru střech v roce 2014
Výsledky:
Do soutěže se v letošním roce přihlásilo více soutěžících než v roce loňském. Celkem to bylo 16 reklamních počinů, oproti loňským jedenácti. Výhercem se stala firma Jakub Kokeš CZ za seriál inzerátů v jednotném stylu, který používala celý rok. Na druhém místě skončil inzerát firmy Satjam a na třetím Tondach.

Podmínky pro přihlášení:

  • Reklama na materiály a služby související se střechou
  • Inzerce realizována v roce 2014 (uvést alespoň 1 médium)
  • Tisková reklama, elektronické pozvánky, venkovní a jiná vizuální prezentace

Kriteria pro hodnocení:

  • Kompozice (vizuální stránka), námět a provedení obrázků, grafiky, aj.
  • Kvalita textu
  • Celková přesvědčivost (propagační účinnost)

Odborná porota:

Předseda poroty:

prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. - děkan Fakulty sociálních studií na Vysoké škole finanční a správní  v Praze, odborník na marketingovou komunikaci a autor řady publikací

Členové poroty:

Pavel Pálka – zakladatel kreativního Studia Palka a spolumajitel poradenské společnosti Brand Dogs

Mgr. Petr Illek –grafický designer, majitel Studia Illek, komplexní marketingové řešení pro firmy a instituce, grafické zpracování veletržních novin Střechy DNES

MOTTO SOUTĚŽE:  UKAŽTE VŠEM, ŽE TO DĚLÁTE DOBŘE!

Nastavení cookies